منتدى مرمر الحب

منتدى مرمر الحب

ادبى ترفيهى

الرئيسيةالبوابةاليوميةبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
ثمة منتدى هنا باذخ بالعطاء مسرف فى الاحاسيس ينتظرك بكرم السيل .. من منتديات مرمر الحب الى اصحاب المشاعر و الاحاسيس انضموا الى اسرتنا وكونوا معنا حتى نستفيد من خبراتكم وابداعكم

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

شاطر | 

من غير كسوف (مــحــمـــد مــنـــيـــر)...

كاتب الموضوعرسالة
Marmar hamed

البلد :  
mms : /  كل التحايا.. تعال , دامه [ صعب ] قربك / دخيلك وإلا السهل من حضرة الحُب ما أبيه أقول أبيك ,, وقلت : ممنوع أجي لك ما تدري كل ممنوع / لي رغبةٍ فيه
المزاج :  
انثى

مُساهمةموضوع: من غير كسوف (مــحــمـــد مــنـــيـــر)...   السبت يونيو 04, 2011 9:52 pm

غير كسوف قولتى انا عشقاك انا بعترف بهواك دا انا من زمان عايزاك تبقى حبيب قلبى من غير كسوف سيبتى الكلام يتقال معرفش ليه اتقال كأنه كان موال بتردديه جمبى مشيت وياكى للاخر اتارى اولك اخر عينيكى خدتنى للحلم اللى مابيكملش كلام خلى احلامى تشوفنى واشوفها قدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما اتكلمش ... من غير كسوف ايوه انا مليت من كتر ما استنيت وتعبت لما داريت احساسى بعنيكى من غير كسوف انتى اللى انا حبيت وعشقت واتمنيت شيلتك ف قلبى سنين عمال اخبيكى مشيت وياكى للاخر اتارى اولك اخر عينيكى خدتنى للحلم اللى مابيكملش كلام خلى احلامى تشوفنى واشوفها قدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما اتكلمش ...
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Captain Charisma

مُساهمةموضوع: رد: من غير كسوف (مــحــمـــد مــنـــيـــر)...   السبت يونيو 04, 2011 10:56 pm

انا بعشق محمد منير ع فكرة
وبداية كويسة ان انتى بداتى بيه
كده تفتحو نفسى Very Happy Very Happy
Marmar hamed

البلد :  
mms : /  كل التحايا.. تعال , دامه [ صعب ] قربك / دخيلك وإلا السهل من حضرة الحُب ما أبيه أقول أبيك ,, وقلت : ممنوع أجي لك ما تدري كل ممنوع / لي رغبةٍ فيه
المزاج :  
انثى

مُساهمةموضوع: رد: من غير كسوف (مــحــمـــد مــنـــيـــر)...   السبت يونيو 04, 2011 11:11 pm

تمام يا احمد بس مش تاخد ع كده ههههههههههه

من غير كسوف (مــحــمـــد مــنـــيـــر)...
صفحة 1 من اصل 1